Pagina's

zaterdag 10 januari 2015

Secret Santa 2014

Voilà, Secret Santa eindelijk op foto vastgelegd en dus blogklaar. Een dikke dankjewel aan mijn drie geheime kerstmannetjes! Ik heb voor de eerste keer meegedaan en ook al vond ik het moeilijk om mijn eigen inzending te 'beperken' tot 'gewoon wensen' (want de afspraak was om dit jaar niet voluit te gaan in het zelfgemaakts), ik heb er zeer van genoten. Op naar een volgende editie!

Ik kreeg al heel vroeg in deze Secret Santa editie een pakket in de bus van Karen! Enthousiast als ik was, scheurde ik het meteen open, maar ik herkende wel nog de illustratie op de enveloppe... Karen heeft mijn blog aandachtig gelezen :)
Er zaten heel veel kleine pakjes in; chocolaatjes, een kraanvogel en natuurlijk een stempel. Heel slim, op een kurk gekleefd!
Dankuwel Karen!!



En kraanvogels waren populair want ook van Kruimels.blogspot.be kreeg ik er eentje. Alsook een fortune teller om me te helpen kiezen in 2015 en twee mooie kaartjes.
Dankuwel Kruimel!


En het laatste pakketje werd nog aangevuld met een theelichtje op batterij dat tijdens het fotograferen tijdelijk ontvreemd was door Florien (ondertussen teruggevonden). De bedoeling is om het lichtje achter het rechtse kaartje te zetten, in het kaartje zitten gaatjes geprikt rondom het sterretje. Geniaal gevonden, helemaal compleet met het gedichtje over Lichtpuntje. 
Ik ben het linkse briefje kwijtgeraakt nadat de foto was genomen, heb elk papiertje in dit huis omgedraaid, maar helaas... geen blogadres dus. Ik herinner me wel nog dat ik het van Ineken gekregen heb. Dankuwel!!!! (en meld u gerust met reclamaties :))


Geen opmerkingen:

Een reactie posten