Pagina's

zondag 18 januari 2015

Basics Challenge 5: Het Mara jurkje wordt de Mara tuniek

Nog eens een hoofdstukje in de Basics Challenge. Het eerste stuk dat ik met mijn nieuwe naaimachine (wordt ook wel eens 'de computer' genoemd) maakte. Dit keer verlengde ik de Mara blouse, maar 'mispakte' me euh... nogal. Conclusie: ze wordt groot en ook wel: dan wordt het maar een tuniek!
Wel jammer dat ik er nu zo nog eentje geknipt heb liggen.

Uitdaging van de dag: een tweejarige op foto vastleggen.




En ik mag dat van mijn schoonmoeder nooit vertellen, maar er zat wel een foutje in. Een detail voor de kenners :)


2 opmerkingen:

  1. Wel heel mooi! En ik zie de fout niet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stofje! En tuniekjes zijn ook gewoon super, ik maakte er zelf ook net eentje (wel geen mara)

    BeantwoordenVerwijderen