Pagina's

zaterdag 23 februari 2013

Geitenwollensokkenupdate 2

Ja ja, het is zover. Toen we voor de eerste reeks herbruikbare luiers kozen, namen we Imse Vimse, een all-in-one luier met maten. En aangezien het de eerste reeks was, namen we small. Van vier tot acht kilo. Veertien weken en net geen zes kilo later, werd de eerste editie luiers hier aan de kant geschoven.
Dit keer kozen we voor meegroeiluiers -die dikke poep valt op een driemaander namelijk al beter mee- van Totsbots. Als een kind in een snoepwinkel stortte ik me op de vele kleurtjes en prints. Er was uiteraard een prijsverschil voor de printjes, maar aangezien ze ze (wee haar gebeente! :)) dit keer normaal gezien draagt tot ze zindelijk is, wilde ik ook wel iets waar we niet snel op uitgekeken zouden zijn.
Kijk en bewonder (ja ja, ik geef het toe, ik ben misschien een tikkeltje overdreven blij):






En dan waren er nog twee andere printjes en een groene effen luier, maar die vind ik niet op de website van Doekjes en Broekjes. Het zijn niet zo'n duidelijke prentjes, maar met namen als 'Hans en Grietje', 'Chicken Little' en het mysterieuze (is dat een sprookje?) 'De raap' kan u misschien al wel wat.
Ik was dan wel teleurgesteld dat ze zo snel uit die vorige luiers was, ik kon vanochtend niet wachten om de nieuwe serie voor te wassen! (En oh mijn god, ik ben een huisvrouwke geworden!:))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten