Pagina's

woensdag 13 februari 2013

De Inhaalbeweging

Het was dan wel stil op deze blog, ik heb zeker niet stilgezeten. Die projectjes-van-de-dag waren er wel, maar ik had gewoon echt geen tijd om ze te bloggen.
Vandaar de komende berichten (hopelijk) een inhaalbeweging met een overzicht van wat ik de afgelopen weken allemaal heb uitgespookt!



Deze tas maakte ik eindelijk voor mijn zus, u ook wel bekend als Meter Tinne ofte de-meter-bij-wie-florien-toevallig-altijd-in-slaap-valt-op-foto's.
Ik schaam me diep, maar ik denk dat ze de stof anderhalf jaar geleden gekozen heeft. Hoe raar dat ik een kind op de wereld zet en plots wél tijd heb om die tas af te maken. Hormonen zeker?

Het is een vinktas, ik maakte er al eerder eentje voor mijn schoolspullen en ze heeft goed gediend. Ze is lekker groot en misschien een beetje te sjiek voor boodschappen, maar zeker stevig genoeg.
De afmetingen en de 'handleiding' vind je bij Vink! Vermenigvuldig deze geweldige tas!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten