Pagina's

maandag 21 januari 2013

Brief 2

Dag lieve Florien,

Maand twee al en ik ontdekte de bevestiging van nog een cliché: je wordt zo snel groot!
Maand twee was rustiger, vrolijker, energieker, meer ontspannen dan maand één. Logisch, we leren je elke dag een beetje beter kennen.
Maand twee was ook die van de feestdagen, de eerste kerstdagen met jou. Het was fijn om te zien hoe we in elke familie toch net dat ietsje meer welkom waren bij elk bezoek. :)
Maand twee was ook "the one with the new car". Ik knipoog hier naar een Friends episode, aangezien het erop lijkt dat die nieuwe auto van ons toch ook een eigen soap serie verdient.
Maand twee en je begon plots écht te lachen.
Maand twee waarin je blog werd onthuld. Zeven volgers, hoera! Op naar de 700! :)
Maand twee en je zag je eerste sneeuw ('zien' is misschien een beetje overdreven). En dat op mijn verjaardag! Ik ging dan ook een lekker lange wandeling met je maken in die winterpracht.
Maand twee was ook de maand waarin ik een nieuw ritme zocht en vond. Ik kolfde voor het eerst wat melk af en trok naar de naaiclub. Een avondje helemaal voor mezelf, ik had het toch wel nodig. Ik had je eerder al wel 'achtergelaten' bij de oma, maar dit was toch nog wat anders. En ik heb me maar een klein beetje schuldig gevoeld.
Je sliep deze maand toch wel behoorlijk goed, we mogen de laatste dagen niet klagen. Er zitten al eens wat slechte nachten tussen, maar die maak je meestal goed door er ook wat goede nachten tussen te gooien. Ik ben wel op mijn hoede voor verandering... Maar misschien kunnen we hier en nu afspreken dat je het gewoon zo geweldig goed blijft doen, goed?

Geniet van je derde maand lief meisje, wij doen dat ook!





1 opmerking:

  1. Hoe fijn! Bij Opa Bos op de arm! En straks alleen bij Opa Bos in de auto. Zoveel nieuwe avonturen...

    BeantwoordenVerwijderen