Pagina's

vrijdag 28 december 2012

1 projectje per dag

Nu Florien er is heb ik naast heel weinig tijd (want: luiers verversen, luiers wassen en ophangen, veel borstvoeding geven, dutjes doen tussendoor, opruimen, ...) ook eigenlijk veel tijd (want: bevallingsverlof en ouderschapsverlof tot na de paasvakantie en vaak geen zin om te dutten als zij slaapt). Contradictorisch, but true.
Dit gecombineerd met het gevoel dat ik al heel lang heb, namelijk het feit dat ik mezelf altijd voorneem om meer handgemaakts te produceren, maar dit voornemen nooit waarmaak, geeft een nieuw voornemen:
1 projectje per dag!
Ik denk dat veel moeders me nu een beetje gek verklaren en misschien is het ook wel zo, maar ik ga het nooit weten als ik het niet probeer, toch? Floriens papa heeft me alvast liefdevol aangekeken met allicht dezelfde gedachte in zijn hoofd ...
(maar hij weet dat hij niet moet proberen om het me uit het hoofd te praten :)).

En zeg nu zelf, als dit lief meisje naar je lacht heb je toch meteen hopen inspiratie?




In plaats van met dit nieuwe voornemen te starten vanaf 1 januari, begin ik vandaag! There's no time like the present. En zo heb ik ook in één klap sowieso iets om over te bloggen, zo faalt ook dat andere voornemen (Floriens blog up-to-date houden) niet.
Ik breek dus tegelijkertijd met de kuddegeest, maar voel me ook gesterkt door de peer-pressure van een openbare blog, hoezee!
Also, vandaag: sneeuwkristallen! Misschien een beetje laat om aan kerstversiering te beginnen, maar iedereen die mij een beetje kent weet dat het voor mij nooit te laat is om kerstversiering in huis te halen/hangen. Ik ben namelijk nu al aan het aftellen tot de volgende kersteditie! (en gelukkig is Floriens papa daarin mijn partner in crime).
Ik vond inspiratie op het net, namelijk op deze website en ging aan de knip!

En eigenlijk is dat toch niet enkel kerstversiering, het is toch perfect geschikt om de winter te vieren. Niks vreemds aan!



Zo, van projectjes worden we moe, dus misschien is het nu tijd voor een dutje?



1 opmerking:

  1. Mooi! Moet je geen toestemming vragen om mijn borsten op het internet te zetten?
    Zoen van Meter 1 of 2,
    Tantinneke

    BeantwoordenVerwijderen